Saturday, January 22, 2011

Hey hey :))

hey . pagi tadi bangun tolong kakak aku kemas rumah . . perhhh penat kodd . .
hari ni keje aku mengadap laptop je hehe . . sampai tak makan . . lepas tu kakak aku
naik angin haha takut siot haha . . aku slalu bagi akak aku mengamok  :P itu hobi aku . .
huhu petang tadi kakak aku masak kek . . tak sedap haha jangan marah jend . . [sedap]
semalam dekat sekolah budak tutttt!!perhhhhh bikin aku panas je . . aku nak baik-baik balik dengan die tapi perangai die tu mcm haramjadah sial . . nak hot je . . batak lah . nak hot nak pergi mana bukan bawak masuk kubur pun sial . . dekat neraka lagi hot . . kalau kau nak hot sangat lah .
kepada orang yang batak diri die hot . . hentikan lah . bukan masuk kubur pun dohhhh . . .
dekat neraka tu panas lagi hot . . kan korang nak hot sangat banga diri hot kata kan . .
nak berapi eh jap tau [pic]

No comments:

Post a Comment