Friday, January 6, 2012

First day sekolah :-)

yeahh hari ini aku nak ceritaa pasal hari pertama aku sekolah (2012)
first day sekolah , Semangat gilaa akuu bangun pagi .
Di kelas 3Waja : akuu masuk jeaa kelas tu dan tersenyum lebar (takadelahlebarsangat)
and happy juga dapat jumpaa semua budak lelaki kelas dlu , ada yang naik kelas .
akuu tengok alfidi , TINGGI1 dulu akuu lagi tinggi dari diaa . sekarang diaa lagi tinggi dari akuu
AMBOI! ;-) , makan ape la diaa tuhh -.-'
Dieorang semua lain sangat . oukay laa MATANG SIKIT! (matangkaa)
Waktu belajar : First guru kelas akuu masuk , first time dapat CIKGU lelaki .
not bad laa cikguu tuu , Sporttingjugaa and TEGAS!
Dulu masa from1 aku pegang jawatan bendahari , form2 akuu pegang jawatan sebagai penolong ketuaa kelas . kauu ade ? HAHAHA . sekarang Form3 mulaa bendahari . pastuu ezzah nak jawatan aku , akuu pun okay jelaa sebab akuu kan daa pernah jadi bendahari . aku ambil jawatan diaa penolong keceriaan . 
kerjaa akuu tak buat pape pun (buatmasannije) . Tahun ni azam akuu nak lulus PMR . harap-harap aku lulus time ujian pertamaa . akuu akann berusahaa untuk ituu . Insyaallah :-)
ermm . lama tak jumpa budak tuu , dekat sekolah baru jumpa . rinduu kauu tahap critical! sumpah akuu rinduu kauu sangat . kenapaa akuu still sayang diaa . sebenarnyaa akuu nak buang sayaaaang akuu dari kaaau . aku tak nak ingat kauu lagi tapi entah laa , susah sangat -.-' pape pun aku cuba untuk melupaakan kauu buat selamanyaa . and aku tengok kau sayang sangat GF kauu . aku harap kauu bahagian okay . aku doaakann Ammminnn :-) . kbyeee .

No comments:

Post a Comment