Friday, November 4, 2011

hi Hey

hey , lama aku tak update blog kan kan . rinduunyaaa .
nak kiss sikit (Muahhhhh :*) -Gedikpulaakunie-
Errr , hari nie last sekolah . fuhh cepatnyaa . Macam tak percaya jeaa -.-'
mesti aku akan rindu budak kelas akuu yang (Gilagilaa tuu)
Heee :D pape punn aku takut dengan keputusan exam nie -.- HarapHarap lah Bagus Amin (Cepataminramairamai) ..... Aminnn
Hari nie dekat sekolah , HAPPY sangat . sampai tak terkata :D
Budak kelas aku yang Gilagilaa tuu . Macam sakai -.- tiaptiap hari dieorang akan buat lawak bodoh . sampai aku sakit perut mendengarnyaa . Hahahaaaaaa . Korang memang gilaa lah . Pape pun 2waja tahun nie memang best gila . Nak tahun depan macam tu jugak (Harapharaplah) Aminnn ..
And ade juga aku sedih . SEBAB kawan aku akan pindah . 
Errr .. so sad :( Mungkin aku akan rinduu kau gilaGilaa dohh . kau memang friend TERBAIK :)
Pape pun aku harap dapat meet kau Nanti . Iloveyou Shahira (SHA) .. I will miss you . Sayang kauu . 
Kbaiii . See you :D

No comments:

Post a Comment