Sunday, September 11, 2011

malam -1:43-

sumpah aku kecewa . sampai hati kau kutuk aku dari belakang :"(
aku sedih sangat , kau panggil aku betina lah sume arh , kau ingat aku tak ade maruah diri ke haa ?
sumpah aku cakap aku kecewa gilaGila dengan kauu -.-
kau cakap aku perampas . oke aku tahu kau suka (H) aku tak kesah .
tapi tak payah arh nak mencarut sampai panggil aku betina ! ok kalu kau nak sangat dengan
(H) tuhh . kauu ambil arhh -.- aku bukan nak jadi perampas -.-
aku faham sangat dengan perasan kau . So kalu kau nak dia . dipersila kan ambil dia :(
and takpayah arh cakap MENYESAL AKU TOLONG KAU BETINA
kau ingat aku tak terasa keaa ? fine selama nie aku tolong kau tak pernah kutuk kau .
sekali aku buat kesalahan , bukan main lagi kau kutuk aku dari belakang (akutahukaukutukaku :/)
sumpah aku sedih kau cakap macam tu dekat aku .
Sampai hati kauu :(
(Kecewa gila)

No comments:

Post a Comment