Sunday, July 3, 2011

Why ?

ermmm kenapa Dengan aku Nie haa ?
TERUK LAH KAU nie ismaaa !!
asal lah Dengan kau nie .
sudah lahh .. !
Arghhhh!! kenapa aku susah SANGAT nak _________
TOLONG LAHH !! :(
=(Kisah lama)=
ermm bila kau gembira , Hati aku rasa happy sangat .
kau Jea yg tak tahuu ^_^
TAPI 
bilaa kau Sedih , Hati aku sedih sangat Tengok kau mcm tuu :(
Rase nak pergi GEMBIRA kan kau Jeaa '
tapi tak boleh , sbb kite tak RAPAT mcm dulu :(
kalau dulu kau selalu buat aku GEMBIRA , bila aku sedih kau lah yang selalu pujuk aku .
TAPI 
aku tak pernah hargai kau .
JAHATNYA AKU NI :(!
TAPI
skunk bru aku sedar kau Jea yg memahami aku :)
thanks Sangatsangat kat kau .
sbb pernah menjadi sebahagian dalam Hidup aku :)
ermmm tapi ?
tak ade papew lahh ^_^
oke lah byebye .

No comments:

Post a Comment