Tuesday, June 28, 2011

antara sedih :( dah Gembira :)

SENYUM & SEDIH
sentiasa berlaku kepada aku 
ermmmm :( :)
Senyum ituu : akan membuat aku GEMBIRA 
bersama diaa :)
HAHAHA apasal lah tibaTIBA teringat kat die nie ?
ermmm , susah sangat nk Lupa kan dia tuhhh .
die tuu terlalu baik , bagi aku !
ermmm and SENYUM tuhh membuat aku HAPPY sangat :)
sampai Sakit mulut :D
hahahaha ^_^
sedih ituu : akan membuat aku KECEWA .
Kecewa sesangat , allah S.W.T jeaa yg tahu ..
Kewaca tuu membuat Hati aku sakit sangat Sampai nak MATI !
ermmmmmmm -___-
hidup ini , mestilah ada yg sedih atau gembira dalam hidup :)
BETUL TAK ?
ermm mesti korang pernah alami kan .
ermmm kalu gembira , seronok SANGAT
kalu Sedih , hati rase sakit betul tak ?
kalau tak betul , buatBUAT betul jelaa okeyh Hehee ^_^
okeyh lah byebye 

No comments:

Post a Comment